Systém kvízů „Otestujte-se.cz“ můžete využít pro své marketingové činnosti a podpořit tak i své podnikání.
Nabízíme:
- vytvoření individuálních kvízů (i osobnostních) a následné získání kontaktů z těchto kvízů
- zpětné odkazy umístěné v kvízech (popis kvízu, popis detailu otázek, popis detailu odpovědí)
- zpětné odkazy umístěné v bočním panelu nebo v patě webu
- reklamy na webu umístěné v bočním panelu nebo v patě webu
- reklamu v e-mailingu odběratelů
Jak získat kontakty z kvízu?
Na začátku kvízu uvedeme informaci, kdo test/kvíz připravil.
Na konec kvízu (ke stručnému výsledku) přidáme také váš sběrový formulář pro získání e-mailové adresy kontaktu respondenta. Zároveň s vyplněnou e-mailovou adresou tak získáte i výsledek v daném testu.
Respondent po vyplnění svojí e-mailové adresy tak může vyplněním a odesláním získat např. podrobné výsledky testu/kvízu, případně nějakou konkretizovanou nabídku, bonus apod.
Tento formulář pro sběr kontaktů směřuje vždy přímo k autorovi (zadavateli) kvízu. Součástí formuláře musí být též informace o tom, kdo výsledky zpracovává a komu respondent svoji e-mailové adresy předává.
Jaké typy kvízů můžeme vytvořit?
- Znalostní
- Osobnostní
Co kvízy obsahují a jak bude kvíz vypadat?
- výsledky (text, obrázky, videa)
- odpovědi na otázky:
- předvolené odpovědi (stačí jen vybrat)
- libovolný počet odpovědí
- zobrazení:
- v řádcích
- jako dlaždice ve 2 / 3 / 4 sloupcích
- řazení odpovědí:
- náhodné
- s jasně daným pořadím
- volitelně:
- vysvětlení správných odpovědí (u znalostních kvízů)
- mohou obsahovat podrobný text
- mohou odkazovat odkazy
- obrázek
- video
- otázky:
- zobrazení názvu (nadpisu) otázky
- libovolný počet otázek
- řazení otázek:
- náhodné
- s jasně daným pořadím
- volitelně:
- mohou obsahovat podrobný text
- mohou odkazovat odkazy
- obrázek
- video
- úvodník ke kvízu
- název
- popisek (text, obrázek, video…)
- volitelně: informace o autorovi, prolinky…
Jak funguje a jak se definuje osobnostní kvíz?
Osobnostní kvíz určí, který z výsledků odpovídá charakteristice dle odpovědí respondenta nejlépe. Každá odpověď na danou otázku zahýbe tzv. „vahami“ plus minus 10. Protože některá odpověď má výrazně pozitivní nebo naopak negativní vliv vůči výsledku, přidávají nebo ubírají se každou zvolenou odpovědí body různě u všech odpovědí (nebo je bodový posun beze změny).
Výsledkem tudíž není bodové ohodnocení, ale nejlepší výsledek z definovaných.